[2s.mk-friends] Куќен ред КИКА

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Aug 22 13:45:15 UTC 2012

2012/8/18 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> Предлог точка:
> - Забрането внесување и конзумирање алкохол.

Единствен проблем што го имам со ова е точката (ЗАБРАНЕТО). Обично
кога нештата се забранети луѓето име е предизвик да бараат иноватнивни
граници за да ги кршат или преминуваат тие забранаи. Хеј that's what hacking
and hackers are for!

Од друга страна пак што има разлика помеѓу

Забрането внесување и конзумирање алкохол
Забрането фрлање на отпадоци и правење ѓубре

И двете оставаат горко чувство во устата, но исто така и хаос и нехигиена ако
не се почитуваат. Очигледно, не сите имаме исти граници на толеранција,
но и исти критериуми за хигиена, лежерна и работна атмосфера, средина
која поттикнува креативност но и онаа која што ја убива, а можеби дури и што
претставува пристојно однесување, па оттука овие правила можеби се
само нужно зло за ова погоре.

А можеби и не ;-)

Discuss.

> [...]
> ниедно време и вознемирување на комшиите. Кој сака да работи е
> добредојден, за журки има пабови, дискотеки, кафичи и сл. Имаше повеќе
> инциденти поврзани со алкохол, не е во ред хаклабот да стане познат
> како простор каде што сите нешо се курцаат и се пијанчат, пошто не е и
> тоа замислата, а веќе имаше поплаки од неколку луѓе па и од комшииите.
> Не очекувам сите да контаат дека треба да се одговорни (би било тоа
> добар свет за живеење) затоа и предлагам да го претвориме ова у
> правило - ако не го почитуваш не си повеќе добредојден, simple as

Со ова се слагам 100%, единствено нешто што треба да одлучиме во овој
момент е со кој проинцип на одлучување ќе го воведеме.

Еве мој предлог например кој е многу построг од тој погоре :)

„Во Хаклабот КИКА поради различноста на луѓето кои што доаѓаат и почитување
на индивидуалноста на секој од нејзините членови и посетители, се согласивме
дека цигарите, алкохолот и психотропните супстанции ќе се конзумираат надвор
од неговите граници. Бидејќи хаклабот го дефиниравме како автономна
технолошка зона,
решивме дека можеме заеднички да донесеме ваква одлука и едногласно да
ја почитуваме.

Ви благодариме на разбирањето и го почитуваме вашиот избор.“

Тоа исто  така значи дека и пушење цигари на терасите е непожелно
бидејќи после тоа остава
ѓубре од пикавци кое никој не го фрла, и создава слика на неуредност и
нехигиена. Карактеристики
кои исто така се многу ценети од гик културата (види. Sheldon, The Big
Bang Theory), и кои го поттикнуваат
креативниот процес наместо да го потиснуваат.

--
Igor