[2s.mk-friends] Куќен ред КИКА

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Aug 22 16:14:49 UTC 2012

2012/8/22 Darko Stojkovski <dar3.st at gmail.com>:
> Нели всушност проблемот е галамата и недоличното однесување предизвикано од алкохолот.
> Нека се забрани, санкционира и искорени тоа недолично однесување и верувам дека сите ќе се задоволни

Дарко,

Алкохолот е само катализатор, не е проблем сам по себе.
Тезата е дека кога нема алкохол, го нема недоличното однесување, кога
има луѓето ги поминуваат
своите стеги под дејство на алкохолот и неможат целосно да се контролираат.

Наједноставно во равенката е да се одстрани алкохолот, но тоа не значи
дека сите тие инциденти ќе
се избегнат, можеби ќе се намали само нивниот број.

Забрана по дифлот, не е нешто што би требало да биде норма, но сепак
ако истата тема се повторува
неколку пати тогаш треба да се направи нешто во врска со тоа.

Истото ќе се случи и со правилото дека хаклабот не е паркинг за
точаци, па пак хардвер собата е полна
со точаци и неможеш да се разминеш од нив, ама очигледно принципиелно
таа тема, не е толку жешка
како оваа со алкохолот, иако веројатно на истиот состанок ќе се
покрене веднаш или пред оваа со алкохолот.

--
Igor