[2s.mk-friends] Програма хаклаб КИКА 2012/2013

Dalibor Nasevic dalibor.nasevic at gmail.com
Thu Aug 23 21:43:28 UTC 2012

On 08/23/2012 11:08 PM, Igor Stamatovski wrote:
> Летото привршува и полека сите се враќаат од одмор. Можеби е интересно
> да ја отвориме дебатата околу програмата во хаклабот КИКА.

Следната недела планирам да направиме средба со Ruby заедницата за да
видиме интерес, идеи за програма и со каков интензитет би организирале
презентации.

Global Day of Coderetreat ќе има и годинава, датумот е 8ми Декември.
Минатата година имаше 94 градови од цел свет, годинава целта е 200 градови.

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com