[2s.mk-friends] Куќен ред КИКА

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Fri Aug 24 15:52:21 UTC 2012

On 08/18/2012 02:04 PM, Arangel Angov wrote:
> Предлог точка:
> - Забрането внесување и конзумирање алкохол.
-1
ЗАБРАНЕТО е многу јак збор, може да кажеме да не се практикува
секојдневно пиење пиво и други алкохоли ...

> Причина:
> Хаклабот не е место за журки, начукување и преспивање, галамење до
> ниедно време и вознемирување на комшиите. Кој сака да работи е
> добредојден, за журки има пабови, дискотеки, кафичи и сл. Имаше повеќе
> инциденти поврзани со алкохол, не е во ред хаклабот да стане познат
> како простор каде што сите нешо се курцаат и се пијанчат, пошто не е и
> тоа замислата, а веќе имаше поплаки од неколку луѓе па и од комшииите.

Галама се правела и без пиво, пиво се пиело без галама и проблеми многу
пати. Најголемиот дел од луѓето што ги примија на gsoc, т.е. сите што
доаѓаа секој ден во хаклаб пиеја пиво скоро нон-стоп и сите ги примија.
Hence, работната атмосфера не се нарушува со пиење пиво.
Ако се бунат комшиите, тогаш треба да не се пушта музика и да не урлаат
сите после 10, а ако пивото ако го стимулира урлањето тогаш јбг, боље да
не се пие пиво касно навечер. Јас додека бев таму никој од комшиите не
се побунил, ова ми е новина.

> Не очекувам сите да контаат дека треба да се одговорни (би било тоа
> добар свет за живеење)

Би било добар свет за живеење сите да се свесни и разумни, дефинитивно.

> затоа и предлагам да го претвориме ова у
> правило - ако не го почитуваш не си повеќе добредојден, simple as
> that.

Со овој предлог Золтан, Шпион, Андреј, Њук, јас, и незнам кој сѐ не, не
се добредојдени во хаклабот ако сакаме да се напиеме по 1 пиво со
другарите и ако некој не е дојден да работи уопште да не доаѓа.
Ако ова е заради една инцидентна ситуација после која човекот искрено се
извини, а притоа никој не му го ни прифати извинувањето, никој не ни
одговори на мејлот, тогаш шознам шодаречам.

On 08/22/2012 06:08 PM, Igor Stamatovski wrote:
> Па да, ама мисија на хаклабот не е да решава социјални проблеми,

па и ова не е дека не се случувало меѓу решавање на какви ми ти не проблеми

Ако луѓето што одат често не го одржуваат, тогаш боље да нема хаклаб,
ама тоа не верувам дека ќе се случи, така да негувајте си го хаклабот :)

--
vladan