[2s.mk-friends] Куќен ред КИКА

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Fri Aug 24 17:16:13 UTC 2012

On 08/24/12 14:39, Igor Stamatovski wrote:
> Пак ти треба „полицаец“ да го спроведува тоа, ако сакаш да видиш зошто
> оди на точка
> добриот свет.

многу полицајци и забрани у место кај што се собира организација за
слободен софтвер и слободна култура

> Која емпирија еј. Неверојатно. Сигурно имало и такви шо не се бањале,
> оти така мислеле дека послесно ќе ги примат.

може, тоа го попречи работењето на хаклабот во некој момент?

> Не знам како ја сложи листава само, по кој критериум. Пиво со
> другарите се пие во кафана, у кафич у drinkers paradise како и што сме
> правеле до сега.

ок, до сега сме гледале CCC и сме пиеле пиво по 3 дена без престан,
којзнае колку вечери јас сум пиел пиво се некој и немало проблеми
никакви, а сме оделе и надвор кога ќе ни се здосадело во кика.

другарите башка ако ти се гикој што не им се излага од хаклаб нема да ги
гледаш ако ти се пие пиво, поготово ако си дошол на викенд во Скопје само.

> На крајот на краиштата поентата е хаклабот да биде самоодржлив, да не
> се замара некој
> околу него, работите да се одвиваат мазно и секој да си ги реализира
> своите интереси.
за сѐ да се одвива мазно и без проблеми мора некој да го одржува,
самоодржливо нешто којзнае.

> Прашањето е во кое место сакаме да бидеме, и за кое место сакаме да
> собираме кирија, да го одржуваме
> градиме и развиваме.
да го градиме и развиваме со забрани и полиција

--
vladan