[2s.mk-friends] Програма хаклаб КИКА 2012/2013

Boris Kuzmanov boriskuzmanov2 at gmail.com
Fri Aug 24 17:20:56 UTC 2012

2012/8/24 Tamara Atanasoska <tamara.atanasoska20 at gmail.com>

> Јас планирам да правиме - правам ако никој друг не се нафати Google
> Code In - тоа е програмата за средношколци, за што ќе ми треба еднаш
> неделно Кика кај што ќе работиме задачи. Не знам како се точно датите,
> трае некое време само, кога ќе знам повеќе ќе ви пишам.

Некаде од Ноември почнуваше па до Јануари/Февруари.
Прилично лесни таскови има, ги гледав лани и полани. Не би требало да има
некаков проблем со било кој средношколец што е колку-толку упатен во тие
ствари. Па и да не е, лесно се совладува тоа што ќе му биде потребно. Ако
има заинтересирани може и јас да помогнам колку можам.