[2s.mk-friends] Програма хаклаб КИКА 2012/2013

Tamara Atanasoska tamara.atanasoska20 at gmail.com
Fri Aug 24 17:23:00 UTC 2012

Еј па тогаш да не замараме, преглагам да направиме една средба и сите
да си се нафатиме да креираме таскови за проектите кои најдобро ги
знаеме. Тасковите можат да бидат од локализацијаи документација,
дизајн и код. Зависи од нас и од средношколците нормално.

Ако собереме тим, може пак Македонија да рока на Google Charts :)