[2s.mk-friends] Куќен ред КИКА

Vladan Popovic vladanovic at gmail.com
Fri Aug 24 19:44:11 UTC 2012

On 08/24/12 17:29, Arangel Angov wrote:

> Ок моеш да контрираш до утре вака, и продолжи ако сакаш, само ќе ти
> кажам дека се случил повеќе од еднаш инцидент со алкохол. Ти ако не си
> бил тука и ако не знаеш за тоа не го прави да биде по-океј. И те молам
> немој да издвојуваш луѓе и да збориш дека некој бил недобредојден,
> пошто нема некој досеа што не пиел пиво или не галамел у хаклаб.

Ти напиша дека нема да се добредојдени луѓе што ќе пијат пиво, се осетив
загрозено и уплашено.
Не сакам да контрирам, сакав само да кажам дека забрани и полицајци се
многу силни поими. Повеќе би направил 10 минути муабет со некој што
правел глупости и би го карал ако треба, отколку да се чувствувам
непријатно и ограничено во место каде што сум се чувствувал пријатно и
слободно.

Предлог точка:
- Забрането внесување и конзумирање алкохол.

> И за крај пошто ја ја начнав темава, не мислам дека треба да се
> забрани алкохол во хаклаб ама мислам дека пробав и на добар начин и
> преку културно разговарање со луѓето

незнам што да мислам сега

> Битно сите рипнавте да го браните вашето загрозено право да пиете
> алкохол во хаклаб,

јас видов многу повеќе луѓе кои се против пиење пиво

> Значи ако смеам да заклучам: drink responsibly or don't drink. Мислам
> wtf, сите сме интелигетни возрасни луѓе и мора да можеме да се
> самоконтролираме.

Ова го поддржувам 100%, кој неможе да се контролира нека не се
контролира на друго место, и после 10 нека се затвара хаклабот ако има
многу луѓе што неможе да се контролираат.

--
vladan