[2s.mk-friends] Програма хаклаб КИКА 2012/2013

Tamara Atanasoska tamara.atanasoska20 at gmail.com
Fri Aug 24 18:10:18 UTC 2012

Ок де ок леле не сакав да спамирам. Јас треба да исконтактирам со
GNOME и со мојата нова организација па дека е рано, ќе почнеме со
планови негде после 10-15 септември нема потреба од порано, ама можеш
да размислуваш на пример што од Orange или што и да ти паѓа на памет
би било ок да прават средношколци.