[2s.mk-friends] Некој linux-џија во Битола да му помогне на човеков?

novica novica at on.net.mk
Fri Dec 14 16:08:43 UTC 2012

ОД: Naum Petrovski <naum at mztinzenering.com.mk
<mailto:naum at mztinzenering.com.mk>>

Bi ve zamolil za pomos od vasa strana za problemot koi nastana so
instaliranjeto na nasiot nov printer HP m1217nfw. Masinata na koja treba
da raboti printerot ima Ubuntu 12.04 a od internet simnav hplip ( dosega
gi imam simnatao poslednite tri verzii 13.12.09, 12.12.10a i 13.12.11)
za da go instaliram printerot. Posle instalacijata na bilo koja od ovie
verzii printerot si raboti super i lokalno i preku mreza drugi masini
mozat da printaat. Isto taka bidejki e i MFP skeniranjeto si raboti vo
red. Koga ke ja isklucam masinata (Shut down), pri narednoto pustanje na
masinata voopsto ne raboti pecatenjeto i skeniranjeto. Gi brisam
instaliranite printeri od printers menito i nanovo preku terminal so
hplip go instaliram printerot. Posle instalacijata se si raboti bez
problem do naredno isklucuvanje na masinata.

Ve molam da mi pomognite posto e mnogu glupavo sekoj den da go
instalirame printerot, a toa go pravime veke 3 meseci. Bi ve zamolil ako
e mozno da dojdi i nekoj covek od kaj vas da go vidi problemot i da go
resime zaednicki.

--
ннвц