[2s.mk-friends] Некој linux-џија во Битола да му помогне на човеков?

Dimce Grozdanoski dimce.grozdanoski at gmail.com
Fri Dec 14 16:45:54 UTC 2012

Еве едно можно решение, треба да се проба.

1. Печатарот е на мрежа (не на USB), најверојатно бидејќи е nfw.
2. Инсталирај повторно се за да работи (тоа знаеш да го направиш)
3. Потоа исклучи го компјутерот а печаторот нека остане под напон.
4. Вклучи го пак компјутерот.
5. Ако не го препознае печатарот тогаш оди на 8.
6. Ако компјутерот го препознае печатарот, тогаш најверојатно проблемот
е во сетирањето на IP адресата на печатарот. Да се провери во IP config
на печатарот дали има фиксна IP адреса или динамичка? Најверојатно има
динамичка IP адреса, да се нагоди да има фиксна IP адреса. Ако нема
некои специјални нагодувања на мрежата, што е најверојатно случај,
доволно е да се избере 192.168.0.10/255.255.255.0 (при што да се внимава
да не дојде до конфликт). После ова нагодување најверојатно ќе треба пак
да се преинсталира HPlip.
7. Провери дали сега функционира се како треба. Ако да, решен проблем, стоп.
8. Барај некое друго решение.