[2s.mk-friends] Redovna i kvalitetna programa vo Hacklab

Damjan Janevski miopa at bagra.org
Mon Jan 9 07:09:46 UTC 2012


Доколку има заинтересирани, јас сум расположен да држам презентација на
курс за криптографија. Поконкретно, http://www.crypto-class.org е онлајн
курс на Станфорд кој започнува за две недели. Идејата е еднаш неделно во
траење од околу 2 часа да се проектираат видео материјали од курсот, да се
решаваат задачи и да се дискутира. Доколку се регистрирате на сајтот, сите
материјали ќе ги добивате на мејл, а има и форум каде што ќе бидат
разјаснети сите евентуални нејаснотии. Се на се, идеални услови за учење на
интересна тема чие значење расте многу брзо.

-- 
Поздрав.


2012/1/8 Dalibor Nasevic <dalibor.nasevic at gmail.com>

> On 01/08/2012 05:56 PM, Igor Stamatovski wrote:
> > Или да имаме јавен повик, или секој дежурен да биде „уредник“ и/или
> „уредници“
> > каде ќе има по 1 до 2 загарантирани теми, предавачи или содржини за
> > споделување и/или дискусии.
>
> Ќе треба посериозна организација за да има редовна и квалитетна
> програма. Уфо предложи термин за да се дискутира тоа - 14ти Јан на
> Сподели Знаење. Најлош случај би бил како што е моментално, а тоа е
> дежурниот да ја осмислува содржината и ако не успее да најде предавачи
> тогаш му останува или тој да смисли што ќе предава или ништо да не се
> случува.
>
> Конкретно за Програмски Јазици, доколку настанот се случува секој
> Четврток (како што е сега), тогаш идеално сценарио според мене би било
> следново:
>
> 1. секој месец да има 8 различни презентери. На секој настан по двајца
> да презентираат по 1 час. Еден месец е доволно време за секој да спреми
> наредна презентација, во случај да има најмалку 8 презентери кои ќе
> ротираат. Да има официјален распоред како што е распоредот за дежурства
> и да има јавен повик преку кој и други презентери би се вклучиле во
> распоредот.
> 2. дежурниот на хаклаб-от да биде задолжен за промоција на настаните
> (комуникација со презентерите, креирање настан, објавување на мејлинг
> листи, медиуми)
> 3. Да се користи соодветна веб апликација каде ќе бидат објавувани
> настаните и која ќе овозможува објавување на капацитет за настанот и
> најавување присуство од страна на посетителите
>
> Доколку нема мин 8 редовни презентери секој месец тогаш со цел да се
> задржи квалитетот треба да се размислува настанот да се случува секоја
> втора недела (за што ќе бидат потребни мин 4 редовни презентери).
>
> --
> Dalibor Nasevic
> http://dalibornasevic.com
>
> _______________________________________________
> Ossm-members mailing list
> Ossm-members at lists.softver.org.mk
> http://lists.softver.org.mk/mailman/listinfo/ossm-members
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.softver.org.mk/pipermail/ossm-members/attachments/20120109/8065cbfb/attachment.html>


More information about the Ossm-members mailing list