[2s.mk-friends] Redovna i kvalitetna programa vo Hacklab

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Jan 9 09:58:39 UTC 2012

2012/1/9 Damjan Janevski <miopa at bagra.org>:
> Доколку има заинтересирани, јас сум расположен да држам презентација на курс
> за криптографија. Поконкретно, http://www.crypto-class.org е онлајн курс на

Звучи супер.

Според искуството досега мислам дека поставување на високи цели ко 8
презентери у месецот е нереално :) Значи дефинитивно ни фали малку
поголема координираност али ние си иаме проблеми со отварање на
хаклабот и не верувам дека сме стигнати до степен кај што 8 луѓе во
месецот сигурно ќе доаѓаат да држат презентации, али ок, тоа е мое
мислење само.

Може на 14ти да се договориме подетално околу програмата, па ако има
такви кои што стварно сакаат да доаѓаат и да презентираат нешто во
континуитет, супер, јас би поддржал секаква поконкретна програма од
оваа што ја имаме.

Дополнителен проблем кој што јас мислам дека го имаме е што луѓето
имаат недоволно сериозен пристап кон активностите во хаклабот. За да
успее една организација, заедница мора да функционира така што ќе се
знае точно кој што прави, ние досега не сме успеале да го направиме
тоа. Да не збориме дека постојат и алатки кои што ни овозможуваат да
бидеме синхронизирани, да го следиме прогресот на она што го работиме
и сл но сепак никој не ги користи. И ова не го зборам на памет, има
хаклаби во светот кои што се добро организирани и стварно прават многу
јаки ствари, не зашо се попаметни од нас (ок во некои случаи може и
тоа :) туку пошто се поорганизирани од нас и пооодговорни од нас.
Мислам дека треба да разговараме и за ова на состанокот и да видиме
како можеме да се подобриме и во оваа област.

PS Тоа презентации ми звучи премногу сериозно - ај да ги викаме hacker
classes, hacker academy. :)

PPS И дај не се улетувајте со праење апликации додека не го средиме
блогот, срамота од толку луѓе да не може да се собереме 2ца да го
средиме HTML/CSS делот + нешо javascript ако треба, ја неам осет за
дизајн со CSS ќе се снајдам ако треба, можеме во сабота ако ми помогне
некој.
--
Арангел
xmpp/mail