[2s.mk-friends] Состанок за КИКА - 14.01.12

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Jan 13 20:23:26 UTC 2012

2012/1/1 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> Го додадов состанокот во календарот можете да си го додадете со
> кликање врз настанот и „copy to my calendar“ (за gmail и google apps)
> - http://www.google.com/calendar/embed?src=slobodensoftver.org.mk_7are9ee0dqmj9b52u2cr6omiuc%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Belgrade
>
> Точки на дневен ред:
> - да се пребороиме колку сме и како стоиме со финансии за понатаму
> - што ни е потребно од инфраструктура, мебел и сл за да функционираме подобро
> - програма и цели
> - блогот, треба да се направи дизајн (CSS + HTML) за да не се срамиме
> [...]

Ове е утре со почеток од 12ч. Ќе пробаме да убациме и презентација на
redmine - project management system (http://bugs.spodeli.org).

Сите што се загрижени за иднината на хаклабот и неговото подобро
функционирање можат да дојдат утре во КИКА и заедно да се договориме
како може да ја направиме КИКА уште подобро место.
--
Арангел
xmpp/mail