[2s.mk-friends] Android часови

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Jan 18 08:34:04 UTC 2012

> Тој шо го предлага со помош на тие шо се согласуваат ;)

Имам веќе готово решение за подкасти и видео материјал, тоа не е проблем.
(Ако сакате да знаете што поточно можете да го проверете софтверот на
http://mediacorecommunity.org )

Ако сте за подкаст мислете сега за камера и како ќе се снима. Па и ако има HD
камера некој, па па па. Е тоа би било добра работа.

Поздрав, Зоки.