[2s.mk-friends] Android часови

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Wed Jan 18 09:26:43 UTC 2012

2012/1/18 Зоран Димовски <zoki.dimovski at gmail.com>:
> Ако сте за подкаст мислете сега за камера и како ќе се снима. Па и ако има HD
> камера некој, па па па. Е тоа би било добра работа.

Ако е видео ќе треба да носиме различни алишта на секој час.
Или да го викниме Чом да го отвора секој час :)

Аудио подкаст би било доволно. И не заборавајте дека идејата не ми е
да предавам Андроид пошто сакам да сум професор, идејата е да собериме
пари.
ПАРИ!!!! МУИАХАХАХА. За Кика. Значи штосот е да донесеме луѓе во
Хаклаб. Ако им даваме подкасти и аудио/видео материјал ќе си го
гледаат дома, шо такво да идат во Хаклаб?

Не дека сум против, ја ценам конструктивноста, ама предложете си ги
идеите во нов thread, ми го поебавате муабетот.

Позз.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023