[2s.mk-friends] Android часови

Зоран Димовски zoki.dimovski at gmail.com
Wed Jan 18 13:50:41 UTC 2012

> * часовите се за било кој. Ако сака и папата нека дојди, ќе треба да
> плати .. како шо е процедура. Да потенцирам за потенцијални тролови.
> Средствата од ова одат 100% за Кика. Нема лична корист никој вклучен
> во процесот.

Ок, знеме дека парите се за Кика и дека нема личен интерес и било какви
такви бош работи. Ама ако првата реченица Гемиџи горе ти е така како што
мислеш „ако некој доаѓа мора да плати“ ...
Ќе се наплаќаат часовите??? Wow, good luck with that.

Е ако целото тоа е форма на донација, може луѓето како сакаат да ги дадат парите
ама нема да ти плаќат по час а дали и ќе ви дадат донација тие што се
потенцијално
заинтересирани/дојдени. Не можеш да наложуваш.

Значи концептот не е на место, тоа ми беше поентата (не може да биде
или ЏА или БУ).

Поздрав, Зоки.