[2s.mk-friends] NSND Сплит 2012

Misha Popovikj popmisa at gmail.com
Tue Jul 3 10:38:57 UTC 2012

2012/7/3 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>:
> некој спомна дека е многу поскапо.

Да... плус мислам и дека неќат баш премногу долго да им стои изнајмено
од исти клиенти - ако добро паметам неќеа да ни го изнајмат за повеќе
од 7 дена.

Како и да е, јас и Марија најверојатно во тој период би биле на море
некаде во Хрватска и сакавме да отидеме на општиот дел на НСНД. Сега
тоа не е сигурно бидејќи мене ми излезе повторно работа до 10.август
што ми ги прави плановите несигурни бидејќи незнам колку долго ќе
можам да останам на одмор. Како и да е, засега планот ми е со
сопствена кола да тргнам што порано после 10.август.

Миша