[2s.mk-friends] Предлог за донации

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Jul 12 13:27:38 UTC 2012

http://wiki.spodeli.org/%D0%A5%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B1/%D0%94%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8

Откако ги добивме новите чашите и шољите за кафе во хаклаб подарок од
Ана повеќе луѓе спомнаа дека би сакале такви чаши да си купат за на
дома и на работа и сл. па ја отворив страницата на викито кај што би
можеле да се додадат сите заинтересирани кои што сакаат да го поддржат
хаклабот и да си добијат шоља за кафе со логото на КИКА (хинт: на
викито има слика од шољата).

Цената за да се направи една шоља е околу 100 мкд, ние би ја давале за
200 мкд со тоа што 100 мкд би останувале во фондот за КИКА. Ова е
мојот прелог го немам дискутирано со никој, али ете го викито,
додавајте одземајте ако имате некакви замерки, за се друго може да
дискутираме тука. Не се многу пари, а би можеле да ни помогнат при
плаќање на сметки и покривање на други оперативни трошоци, па дури и
кирија + луѓето што ќе донираат ќе си добијат нешто трајно.

Поздрав.
--
Арангел
xmpp/mail