[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Wed Jul 18 12:06:33 UTC 2012

2012/7/18 Azder <azhder at gmail.com>:
> Сето супер, само една комбинација не ми штима:
> Нов веб сервис - како шо треба + Имплементацијата е .NET;
> Колку шо се сеќавам оригиналното беше хостирано на lamp т.е. php.
> Претпоставувам после очекуваното консолидирање од страна на Боки, следен
> чекор, ќе биде правењето на истиот сервис во php, couchdb и сл.

Шо е спорното не кажа?
Боки знај за ситуацијата пошто го консултирав преку мејл приватно пред
да се објави сето ова. И друго, оригиналниот сервис од проектот за
сите записи враќаше стринг со item-и одделени со точка запирка, ова е
подобро решение според мене :) (трошокот на хостирање се намалува со
тоа шо авторот на сервисот користи cloud решение типа appengine, за
.net шо се вика appharbour).

И уште нешто. Можда од UX аспект треба да се поработи на решението,
најбитно е шо е слободен софтвер и шо секој може да суделува. Еве и ти
;)

Цмокичи.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023