[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Azder azhder at gmail.com
Wed Jul 18 13:23:02 UTC 2012

Немаше спорно, само интересна беше ретката комбинација на .net со „како што
треба” :)

Она што го кажав беа претпоставки согласно малкуте информации што ми беа
достапни.

Зато, фала за подеталното инфоза хостирањето. Некогаш стварно повеќе
дознавам кога луѓето мислат дека им спорам :)

Што се однесува до RESTful делот, од она на кратко што го разгледав, не ми
изгледа лошо, а може и подобро.
Пошто немам многу познавања од Андроид и .Нот, а и ме интересира баш како
работи комуникацијата, би сакал некој ден ако можи да седниме на ПЈ некој
четврток и да ја разгледаме апликацијата како минатиот пат.

Се читаме (Se chitame).