[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Gorjan Petrovski mogi57 at gmail.com
Fri Jul 20 19:37:45 UTC 2012

Колку што разбрав (може и да не разбрав) еден по еден ќе се симињаат
записите за wifi мрежа, on demand...
Ова не е паметно за конкретната примена, пошто многу луѓе кои немаат
мобилен пристап до интернет нема да можат да ја користат. Најпаметно
би било сите наеднаш да се симнат во моментот кога корисникот има
интернет.