[2s.mk-friends] SpodeliWifi подобрувања и нова верзија

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Mon Jul 23 06:46:40 UTC 2012

2012/7/23 Bojan Ilievski <drakuwa at gmail.com>:

> Грешно си разбрал Горјан. Целата поента на СподелиВифи е да ти
> овозможи пристап на интернет од некое вифи со јавно споделена лозинка,
> за да не би требало да користиш мобилен интернет. За таа цел,
> синхронизацијата се врши на целата база (кога корисникот ќе побара),
> односно, на мобилниот уред се чува целата база од мрежите, а при
> синхронизација, кога веќе еднаш ја имаш синхронизирано целата база, се
> спуштаат само новите мрежи и се додаваат на локалната база.

Па и не мора цела база да ја синхронизираш.....
Можеш да провериш на каков интернет е закачен корисникот (WiFi, 3G,
Egde, 2g), да му ја собереш локацијата и во зависност од тоа да
одредиш колкав дел од базата да му пратиш. Како што гледам знаеш кои
мрежи се ажурирани, па лесно би било со користење на локацијата на
корисникот да му ги вратиш првите X во околината во која се наоѓа.
Колку мрежи да вратиш стави го како параметар да може да си го
подесува корисникот. Штеди им интернет (ако се на 3G) и батерија на
корисниците ;)

Поздрав,
Чомбе