[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Tue Jun 12 21:12:57 UTC 2012

2012/6/12 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>:

> пер после ќе ни доаѓаат разно разни луѓе
>
> мене ми беше супер како што беше
>
> it's been emotional ♥

It's been emotional indeed.

Не се секирај, како што слушнавме во сесијата за хаклаби, немаме проблем
да откачиме луѓе. People repellent we are.

Идејата ми беше, не да ни дојдат луѓе (ок може и тоа), ама повеќе да
видат што и како
се случува, па можеби да го преземат форматот и начинот на одржување
на настаните.

@Gulic, слики би требало да има од Марија, Саше на Ана, Лука, Валент и
сл. Побарај
на твитер, g+ или на канал.