[2s.mk-friends] Во врска со: Re: НСНД во Велес

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Thu Mar 1 17:05:35 UTC 2012

On 03/01/2012 05:56 PM, Dimce Ackov wrote:
> Да, просторија, ИТ конекција, објава за информирање на потенцијални
> посетители, кое е времетраењето на овој настан?

Времетраење стандардно одиме на викенд значи 2 дена. Дали би можел да
дадеш некој предлог за тоа кога планираш да го организираш настанот па
да видеме дали ќе се согласи со другите настани (истотака наведени во
другиот мејл) што ги имаме планирано.

*Најголем проблем* е пронаоѓање на соодветен термин за да има доволно
време размак помеѓу настани.

ПС: Би те замолил да реплицираш на листата
(ossm-members_на_lists.softver.org.mk) а не на мене директно :)

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing