[2s.mk-friends] НСНД Штип 2012

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Thu Mar 1 19:26:59 UTC 2012

On 02/28/2012 08:51 PM, Nenad Efremov wrote:
> Веројатно нема да биде на истото место. Ама сепак ќе има просторија
> која ќе собира 50+.
> Ова пишаното од тебе ќе му го доставам на надлежниот попосле или утре,
> ќе почекам, можеби некој нешто ќе дополни.

Со фактот што настанов треба да се одржи на крајот на Март (а еве веќе
сме Март) дали би можело да се збрзне работа за пронаоѓање на просторија
(колку што гледам тоа е најголемиот проблем).

Нено доколку неможеш ништо да стореш со надлежните пиши тука, па да се
распрашаме ние преку контактите што ги имаме со факултетот во Штип.

Доколку ништо не успее, ќе треба да се разгледа опција за друга
локација, библиотеката пример ? На крај краева мислам дека нема да има
некој голем проблем да ја добиеме библиотеката во СОУ „Коле Нехтенин“ -
првпат каде што се одржа НСНД Штип.

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information Technologies, section for Electronics, Radio Engineering and Signal Processing