[2s.mk-friends] Конференција за слободен софтвер

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Tue Mar 6 17:36:59 UTC 2012

2012/3/6 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

> Вториот документ е споделен на Google Docs, таму мислам дека имаме
> поконкретни информации, ако сака некој пристап до документот може да пише
> тука па Владан ќе го сподели, или па може е и добра опција да го направиме
> целосно отворен за сите?

или не, еве го тука текстот што го составивме на брзинка во хаклаб, па
слободно давајте предлози, пријавувајте се и сл. Во секој случај се гледаме
во четврток во 17ч во хаклаб.

*0. Повод и причина за организирање на конференцијта

   - зошто ти би организирал(а) конференција за ФЛОСС
      - Дамјан: мисли дека има недостаток или вакуум на промоција на ФЛОСС
      технологии до пошироката популација што ги вклучува сите фирми.
Проблемот е
      дека 1. фирмите незнаат 2. на тие утре што ќе одлучуваат ФЛОСС не им е на
      радарот и не го земаат во предвид
      - Тамара: многу малку луѓе знаат за да дознаат сите што е слободен
      софтвер
      - Стама: зошто слободен софтвер е добар, многу малку луѓе знаат што е
      софтвер и ако првпат слушнат за ФЛОСС
      - Уфо: да се побијат митовите за слободен софтвер, сите лажат и не ја
      разбираат идеологијата, бизнис аспектот, misconceptions дека не
      заработуваат програмерите на ФЛОСС.
      - Гемо: По принцип треба да се напраи конф. за да се ојача статусот
      на орг. во општеството, пошто после ако испадни по принцип нешто
за некакви
      донации и општи потреби орг. ќе има поголем кредибилитет
      - Гулич: за трајковиќ--
      - Новица: ваков тип на конф. звучи како work for hire за нашата орг.
      2смк не е event mngmnt никој нема тоа да го прави и ние имаме специфична
      задачла со стварите кои се поврзани со социјалните импликации на ФЛОСС.
      Правење на конференција од тип на визио е промашување на поентата.
      - Алекс: не треба да има технички презентации. За зближување на ФЛОСС
      на обичниот граѓанин.
      - Божидар: да се објасни легалниот и технички-правниот аспект на
      бизнис корисниците
      - 400 луѓе

1. Менаџирање на физичка локација

   - потребна технологија (озвучување, интернет, проектор, бим, стриминг …
   итн)
   - мкц, милениум
   - кетеринг

2. Менаџирање на публика - ЗОЛИ ОЛМАЈТИ

   - регистрација
   - пријавување
   - спамирање за датумот на конф.
   - обезбедување
   - менаџирање на влез/излез

3. Менаџирање на презентери и програма - ИГОР СТАМАТОВСКИ (координатор)

   - сместување на презентерите
   - придружба / бејбиситинг
   - василка тура на кале
   - сижето и да им се испрати на презентерите
   - 45 мин со 1 саат да траат презентациите
   - lightning talks што ќе покриваат дупки (хаклаб, бла бла)

4. Менаџирање промоција / маркетинг /  ПР- ТАМАРА АТАНАСОСКА (координатор)

   - сајт
   - флаери постери билборди
   - twitter facebook и што сѐ не
   - маички

5. Наоѓање на спонзори

   - немаме човек (може да се праша Сандра)

7. Рандом

   - најзаебано: да се договори датум, ние да се договориме и да договориме
   спонзори
      - 22 септември
   -

8. Целна група

   - дали има капацитет за повеќе целни групи, кои би биле:
      - бизнис корисници
      - Дали ќе има идеолошки аспект или технички аспект или и двата?
      - или ќе биде од 2смк и не ни е битно дали овој софтвер е
      најпрофитабилен или овие софтвери се најдобри на пазарот и вие може да
      правите пари со нив
      - Дали ФЛОСС е најјак зошто е технички супериорен или зошто е
      слободен?

*

--
Арангел