[2s.mk-friends] Заклучоци за проблемот со DHCP во хаклаб (до сега)

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Tue Mar 13 00:14:56 UTC 2012

> Од тоа што го приметив можно е dhcpcd 5.5.4 на ArchLinux *преспоро* да
> ја аплицира адресата што ја добил од dhcp и тогаш wicd се откажува и го
> kill-нува.

ова теорија дополнително ја потврдува фактот дека, ако во
/usr/lib/python2.7/site-packages/wicd/wnettools.py на линија 297
додадам -B во опциите за стартање на dhcpcd, се нормално си се
конектира освен што wicd не го сфаќа тоа бидејќи dhcpcd никогаш
не fork-а во позадина.

сума-сумарум wicd има лош начин на работа.

--
дамјан