[2s.mk-friends] Коментари за работилницата за отворени податоци

Novica Nakov nnovica at gmail.com
Thu Mar 22 15:53:54 UTC 2012

> Некој друг со сугестии, измени? Ако не да го експортирам во pdf и да го пратам.

hate to say it но ова е вишок:

Хармонизација на авторските права за објавените податоците, содржините
произведени од органите на јавната управа, дозвола за споделување (CC
BA-SA) криејтив комонс наведи извор, сподели под исти услови) или
компатибилна лиценца прилагодена на законот за авторските и сродни права ;

според македонскиоте закон за авторски права, тоа што го создава
државата не се смета за дело што се заштитува со овој закон. член 16 е тоа.

се сложувам дека интерпретирањето на тоа што е „службен текст“ е до
некаде отворено за дебата, но ми се чини дека единствената исправна
позиција што треба да ја држиме е дека сѐ е службен текст штом е државно.

--
nnvc

The difference between 'involvement' and 'commitment' is like an
eggs-and-ham breakfast: the chicken was 'involved' - the pig was
'committed'.