[2s.mk-friends] S&T го изгубиле проектот за здравствени картички

Bozidar Avramovski avram.bob at gmail.com
Fri Mar 23 16:28:30 UTC 2012

Овој софтвер си го порача Нотарска комора на Македонија (не им го наложува
Државата) и е изготвен според нивните барања (во процесот на дефинирање на
барањата и на тестирање на софтверот беа вклучени неколку нотари одредени
од Комората)

Според муабетот со еден од нотарите кој беше вклучен во целава работа, со
тоа ја искористија можноста која ја дава Законот за Нотаријатот во кој (не
ме држете за збор за број на член и став) се вели дека Заедничкиот именик
на клиенти кој имаат обврска да го водат во текот на годината може да го
водат и во електронска форма, т.е. не мора да биде во хард копија. На
крајот на годината сепак мора да го стават  (испечатат) на хартија, но во
текот на годината ако им дојде контрола, заедничкиот именик во електронска
форма е доволен.