[2s.mk-friends] S&T го изгубиле проектот за здравствени картички

Azder azhder at gmail.com
Sat Mar 24 08:49:22 UTC 2012

јава групата на повеќе пати го има дискутирано тој софтвер за фзо пошто
како сираче се има прошетано низ голем број фирми и толку е big ball of mud
(лично сум видел) што многу од нив се откажале.

мислам дека ако xml е во текст дека не е human readable оти освен за
тривијално мали текстови човек се губи во него. но е machine parsable што
ја прави лесна работата на import/export.

од друга страна, тој новиот дел на замена дискета со усб е стариот добар
проблем со ширењето windows вируси. ако можи да се искористи како аргумент
некаде супер :)

Се читаме (Se chitame).