[2s.mk-friends] S&T го изгубиле проектот за здравствени картички

Blagoj Petrushev b.petrushev at gmail.com
Fri Mar 23 22:25:07 UTC 2012

2012/3/23 Jovan Kostovski <chombium at gmail.com>:
> Пред 2-3 недели бев на лекар и "му се пикнав у монитор" на докторот
> дури ме проверуваше. Ми укуца матичен број и доби еден куп податоци од
> ФЗО за мене (дали иам платено придонеси за здравство, кај
> работам....).

Исто едно многу битно прашање - дали секој кој има лиценца за овој софтвер
(i.e. секој доктор) може со едноставно внесување на матичен број да добие
податоци за _секој_ човек или само за свој пациент?

Ако е за _секој_ - што го спречува вработувачот кој има пријател доктор да
прави профилирање на кандидати по здравствена состојба?

Баже