[2s.mk-friends] НСНД Штип 2012

Nenad Efremov neno_efremov at hotmail.com
Sat Mar 24 23:15:15 UTC 2012

Од Зоран Здравев, човекот преку кој се обезбеди просторија :

ОК, сега ги имам сите  одобрувања.Може да започнеме со планирање на настанот. "Кој ќе го води тоа?Сакам прецизни податоци за сценариото, кои се наши обврски, кои се ваши, маркетинг план, што може да се помогне од наша страна итн. Од кај нас може да се смета на печатење на неколку плакати, најава на веб страницата, емаил соопштение до сите од УГД итн. Ваша обврска е да се спомене во кампањата дека партнер е: Лабораторија за дигитални ресурси и отворен пристап (ДРОП) при Факултет за информатика – Универзитет Гоце Делчев. Јас ќе бидам присутен на анстанот, а може и да го отворам."

Ова за маркетингот незнам колку е битно, но имаме и луѓе во телевизија, така да може да го пуштиме и таму [доколку мислите дека тоа е добро].Ова за спомнувањето незнам каде сака да се спомне. Ајде прво да ги расчистиме деталите.
За престој можам да прашам во ваго, оаза, изгрев. Изгрев ви е најблизу до местото каде што ќе се одржува, ма да мислам дека и тоа не е битно. Ако некој има искуства со другите хотели, бидејќи лани бевте во ваго, нека сподели каде е најдобро. Или ако сакате ќе прашам во секој посебно : цена, послуга, соби и се друго што ќе ве интересира.
Пишете ми како и што мислите за да биде добро за сите.
Поздрав !