[2s.mk-friends] НСНД Охрид

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Thu May 10 13:51:24 UTC 2012

2012/5/10 Arangel Angov <ufo at linux.net.mk>

> Па ја не сум за Струга, али ок. Мејлот за Охрид Владан не знам дали го
> пратил али ако го пратил и ни дадат простор ќе биде без везе да го одбиеме
> после. Плус луѓето знаат дека во Охрид идат не во Струга (тие што се
> пријавија досеа), така да оставам на тебе Стама да им објасниш што е
> работата.
>  --

Треба да се стави на гласање бе, транспарентно. :)
Инаку да, Струга сакс. Тапа. (и вчера то кажав пред #КИКАГеријатрија).

Позз.

--
http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023