[2s.mk-friends] Mothership HackerMoms: The first women's hackerspace!

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Tue Nov 6 21:57:29 UTC 2012

Здраво,

Знам дека женската популација во нашиот хаклаб не е на ова ниво (читајте
немаме мајки со деца) но интересен концепт е ова, хаклаб за мајки со деца
каде тие би „вежбале“ различни вештини кои не мора да се поврзани со ИТ.
Идејата им е правење на hackerspace прилагоден на потребите на мајките и да
биде безбеден за деца.
Мислам дека може да најдеме некои интересни идеи за проекти во КИКА, а и за
проектите што почнаа да се работат на тема жени во ИТ... што знам може да
прошириме и да биде жени во хаклаб :)

btw. Што стана со женските вечери во КИКА?

Еве ги линковите:
http://mothership.hackermoms.org/
http://blog.makezine.com/page-2/first-womens-hackerspace-launches-kickstarter/
http://www.kickstarter.com/projects/1569887044/mothership-hackermoms-the-first-womens-hackerspace