[2s.mk-friends] why u no clean?

Aleksandar D. Balalovski abalalovski at gmail.com
Tue Oct 16 07:50:04 UTC 2012

Здраво,

Јавно покажување на валкан веш не значи транспарентност за решавање на
проблеми.

Како и да е, многу интересни приказни. Поздрав до сите 8мо оделенци.

2012/10/16 Damjan Georgievski <penguinista at mail.net.mk>

> ќе одговорам кумулативно на целата преписка

> Миша, праќање на вакви суптилни пораки на мејл листа не функционира. 3-4
> неизмиени чаши во хаклаб имало секогаш, оставени од секого. Проблемот треба
> јасно и гласно да се каже кој е и каков бил … (за тоа подоле) … за да
> остане во „институционална меморија“ :)

> Уфо, не си бил таму и многу е грубо да „разбереш“ и да обвинуваш еден
> човек од групата која била таму. Како одлучи дека баш Newk правел журка, а
> не Андреј, Шпион, Дода или некој трет.

> Е сега за проблемот.

> [...]

http://blog.gemidjy.me || http://wiki.lugola.net
Member of Lugola, 2s.mk, FSF (no.6023),
GnuPG: 754AC43D,

I'm an FSF member -- Help us support software freedom!
http://www.fsf.org/jf?referrer=6023