[2s.mk-friends] why u no clean?

novica novica at on.net.mk
Tue Oct 16 08:13:58 UTC 2012

> Правењето мемиња од пратениците беше незрел и неефективен начин на
> делување.

ова е off-topic. ако сакаш да го дискутираме отвори нов тред.

> Исто така, кога се има очигледни *двојни* аршини и критериуми, битно е
> да се посочат и да се каже зошто се двојни аршините. Зошто никој не ме
> брка мене или Андреј или Дафти од хаклабот?

Ако е до, мене ќе те избркам и тебе и дафти и андреј и кој и да е друг
што прави вознемирување. Впрочем, и вчера ќе ги избркав сите што улетаа
да гледаат телевизија додека ана ива јас и дамјан работевме.

> иам само еден одговор:
> War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength.

а witty saying proves nothing. (мислам тоа е бернард шо) - но види вики
страница куќен ред на хаклаб и тоа би било тоа.

--
ннвц