[2s.mk-friends] why u no clean?

Gorgi Kosev gorgi.kosev at gmail.com
Tue Oct 16 10:21:17 UTC 2012

2012/10/16 novica <novica at on.net.mk>

> Правењето мемиња од пратениците беше незрел и неефективен начин на
>>

> ова е off-topic. ако сакаш да го дискутираме отвори нов тред.

ок

> Исто така, кога се има очигледни *двојни* аршини и критериуми, битно е да
>>

> Ако е до, мене ќе те избркам и тебе и дафти и андреј и кој и да е друг што
> прави вознемирување. Впрочем, и вчера ќе ги избркав сите што улетаа да
> гледаат телевизија додека ана ива јас и дамјан работевме.

Ок, за тебе. Уфо?

иам само еден одговор:

> а witty saying proves nothing. (мислам тоа е бернард шо) - но види вики
> страница куќен ред на хаклаб и тоа би било тоа.

Поентата ми беше "јас, како држава, ќе редефинирам кој збор што значи"
Редефинирање = бед, бидејќи после можеш суптилно да си ги користиш двете
значења во зависност на тоа кое ти одговара.

Туку, дали некој влезе во кујната да им каже на луѓето нешто слично на:
"дечки, гласни сте и пречите за програмирање, why not continue во кафич or
join us" ?