[2s.mk-friends] why u no clean?

Gorgi Kosev gorgi.kosev at gmail.com
Tue Oct 16 12:02:11 UTC 2012

> Не е држава туку куќен ред. Куќен ред се носи бидејќи по дефиниција за
> секој поим и за секоја пракса на однесување има различни сфаќања и
> дефиниции. Значи, *мора* да има *еден* јазик за најмалиот заеднички
> содржател а тоа е множество работи што *не треба* да се прават во
> хаклаб. Тоа е „општествениот договор“ за воспоставување на каква било
> заедница. Не постои заедница без барем минимално множество правила на
> однесување. Тоа множество правила ги одредува значењата на поимите и
> праксата.

Ок, се додека не се злоупотребува редефинирањето...

Сепак, мојата порака остана игнорирана се додека
> Арангел не изреагира. Тоа за мене докажува дека било какви лепенки и
> порачиња не делуваат.

Не докажува апсолутно ништо за лепенки и порачиња. Докажува само дека на
некого му се смачило од начинот на кој искомуницира Арангел и решил да му
го плесне тоа во фаца. Единствено нешто што успеа таа реакција е да створи
тензија.

Зошто не сакам да разговарам? Затоа што по мејл (јавно на листава или
> во приватна комуникација) сите се чувствуваме посилни па и јас ќе се
> почувствувам.

Супер е тоа, ама уфо ја фрли коцката... Ок, не пишувам веќе за тоа, нема
поента.

> Да јас како дежурен ги направив и двете работи.

Ок, тогаш прашањето ми е - што се случило? Не отишле на друго место ниту се
приклучиле на ативноста, туку изигнорирале? Дали и јас бев меѓу тие што го
игнорирале или дојдов подоцна?

Андреј? Марко?