[2s.mk-friends] why u no clean?

Gorgi Kosev gorgi.kosev at gmail.com
Tue Oct 16 15:05:50 UTC 2012

2012/10/16 Andrej T. <andrejtrajchevski at gmail.com>

> Еднаш им посочив на сите во собата дека од другата соба се бунат за галама
> и еднаш директно и кажав на девојка ми да ја стиши песната што ја имаше
> пуштено (како што и направи). Само што во собата имаше многу луѓе, 7-8 кои
> го набројав и едноставно имаше галама.
>
> Не знам дали беше, мислам да, ама во no-distraction mode и не следеше баш
> што се случува, програмираше.

Во тој случај, иам само уште еден предлог - ако на некој сеуште му пречи
галамата да каже нешто како стилот - луѓе, стишувањето нешто не ви иде -
сеуште се слуша врева - приклучете се во настанот или продолжете во кафич.
(отпаѓа опцијата за стишување). Ако и тоа не успее, потоа следат радикални
мерки (ако е потребно).