[2s.mk-friends] why u no clean?

Gorjan Petrovski mogi57 at gmail.com
Tue Oct 16 18:36:18 UTC 2012

Ќе бидам краток:

- На сите треба да им е јасно дека не може да се испрограмира хаклабот,
оваа дискусија е бесцелна. Нема едноставно решение кое ќе овозможи
непречено функционирање бидејќи СИТЕ имаат различна слика за тоа како треба
да функционира хаклабот и што треба да се прави таму. А хаклабот така фино
и неутрално си е наречен отворен простор.

Заклучок: Stop the hate. Ако сите бидат малку потолерантни и пообзирни све
ќе биде супер, ви ветувам. Кој заебе, кажи му во моментот или што е можно
поскоро да се поправи, нема потреба да се генерира спам.

П.С. Ако некој смета дека дискусијава има некаква поента, само нека се
обиде да ја срочи во неколку зборови и нека ја сподели with his fellow
man/woman, брзо ќе увидите дека сево што е напишано е далеку од конкретно и
практично.