[2s.mk-friends] КИКА состанок октомври 2012

Jovan Kostovski chombium at gmail.com
Wed Oct 24 12:38:52 UTC 2012

2012/10/24 novica <novica at on.net.mk>:

> во врска со „позиција на моќ“ и „code is law“ тие што не знаат git сега како
> ќе учествуваат во давање предлози? како што се погоди цитатот од утринава:
> “Under every communication architecture, there hides a power structure.“

Затоа постои и вики страницата која ја направи Арангел. Кој не знае
git нека куцне на вики, па некој друг може да креира pull request за
git.

Може да се договориме кој ќе го прави тоа и да си подеси да му
стигнуваат мејлови секогаш кога ќе се промени страницата на викито,
т.е. да направи "Watch this page".

Убаво е куќниот ред да го имаме на гит бидејќи како што кажа Дамјан ќе
го имаме на едно единствено место каде полесно ќе се следат промените,
а од друга страна, преку git pull request-ите имаме документација за
предлозите и филтер што ќе влезе, а што не во куќниот ред. Pull
request-ите ќе ги дискутираме на состаноците и ќе одлучуваме дали тие
промени да се прифатат или не.

Еве неколку предлози за начинот на доставување предлози за промена на
Куќниот ред:
1. направи git pull request
2. failback 1: ако не ти оди со гит, напиши на вики
3. failback 2: ако не те бива со вики, напиши меил.

Важно е  да ги имаме сите работи на писмено за да имаме докази дека
навистина некој нешто пишал, за да не излезе после му кажав на
„Петко“, он ви пренел и да си играме расипан телефон.

Поздрав,
Чомбе