[2s.mk-friends] КИКА состанок октомври 2012

Damjan Georgievski penguinista at mail.net.mk
Wed Oct 24 17:14:05 UTC 2012

On 24.10.2012 14:20, novica wrote:

> во врска со „позиција на моќ“ и „code is law“ тие што не знаат git сега
> како ќе учествуваат во давање предлози? како што се погоди цитатот од
> утринава: “Under every communication architecture, there hides a power
> structure.“

размислував за тоа кога возев точак сабајле :)

и сите што употребата на git и github би ги инхибирало, може да ми пишат
на мојот личен мејл кои промени сакаат да ги видат и јас ќе направам
посебен branch (посебно дрво) и pull request за тие промени.

промените може да се дискутираат и тука.

--
дамјан