[2s.mk-friends] Локализирање на We Make It

Marko Doda marko at lugola.net
Sun Sep 16 19:27:25 UTC 2012

Да, а да го направиме ова викендов па за другиот викенд може еве Boxes :),
сеа само Алекс да даде фајловите, ќе се организираме на ирц и у сабота да
го стокмиме.
@Mike yeah, thanks for the info, i think Aleks and Luca are working on
something, we are just organizing an translation marathon to help with the
Macedonian translation.