[2s.mk-friends] Хаклаб Курсеви

Petar Velkovski pvelkovski at gmail.com
Wed Sep 19 00:02:59 UTC 2012

On 09/18/2012 09:15 PM, Damjan Georgievski wrote:
> Сепак цената и начинот како е срочен горниот текст е малку
> проблематичен како што си приметил. Но и опцијата да се продава само
> „комплетот“ е за мене проблематичен, пошто не е хаклаб sweatshop па да
> продава нешто што можеш да си го нарачаш од Кина. Да не зборам што ако
> препродаваш стока имаш и финансиски и друг ризик.

Дечки може за вас не е проблем нарачка од Кина, за мене е. Има ли опција
да се купи комплетот за 1200, без да се посетува курсот? Книги за
Ардуино имам, Ардуино немам! :) На интернет кога ќе собереш цена на
Ардуинио+ поштарина+царина (најверојатно), испаѓа многу поскапо, а баш
нешто не сум финансиски јак за таква набавка. И се извинувам што го
тупам, ама која верзија на Ардуино уствари ја нудите со курсот?