[2s.mk-friends] Хаклаб Курсеви

Igor Stamatovski igor.stamatovski at gmail.com
Wed Sep 19 21:04:35 UTC 2012

2012/9/19 Petar Velkovski <pvelkovski at gmail.com>:
> On 09/18/2012 09:15 PM, Damjan Georgievski wrote:
> Дечки може за вас не е проблем нарачка од Кина, за мене е. Има ли опција да
> се купи комплетот за 1200, без да се посетува курсот? Книги за Ардуино имам,
> Ардуино немам! :) На интернет кога ќе собереш цена на Ардуинио+
> поштарина+царина (најверојатно), испаѓа многу поскапо, а баш нешто не сум
> финансиски јак за таква набавка. И се извинувам што го тупам, ама која
> верзија на Ардуино уствари ја нудите со курсот?

Би требало да може, пријави се на курсот и напиши во коментар ова што
го пиша овде.

Поентата на курсот е луѓе кои се заинтересирани за електроника да им
се даде основна
насока, наобразба и да се заинтересираат за ардуино се со цел да се
оформи заедница околу
ардуиното и отворениот хардвер. Понатаму ќе следат и понапредни
курсеви и посериозни проекти,
ако има луѓе кои ќе имаат знаење, идеи и желба да ги реализираат.

Луѓето кои што ќе го следат курсот ќе бидат потенцијално групата
заедно со Алекс и останатите
заинтересирани за хардвер, да ја формираат заедницата околу отворениот
хардвер во КИКА.

Идејата е дека најверојатно ќе може да добиеш ардуино, а ако не си бил
информиран во КИКА
има неколку ардуината за играње и затоа би те поканил уште во четврток
или сабота да
повелиш и ќе имаш шанса да работиш со нив, додека стигнат комплетите.

Наш пропуст е што не сме успеале да прошириме информација дека тоа е така, затоа
добре дојде и се гледаме таму.

За секој случај пред да тргаш провери http://status.spodeli.org/ и
http://blog.spodeli.org.

Или пиши на листава дека доаѓаш, Алекс или некој друг ќе те
исконтактира и ќе се најдете таму.

--
Igor