[2s.mk-friends] Sostojba Hacklab

Aleks aleks at slobodensoftver.org.mk
Mon Apr 1 19:26:05 UTC 2013

On 01.04.2013 19:27, Georgi Stanojevski wrote:
> 2. Вратата од тераса беше отворена, сијалицата светеше.

Затоа што јас сум лично одговорен за дел од опремата што стои во хардвер
соба, каде што е и терасата, доколку уште еднаш вакво нешто се деси ќе
дадам предлог вратата од тераса да се заклучи и повеќе да не се користи
(правејќи ја терасата скоро неупотреблива), без разлика кој, под било
која причина, ја оставил вратата отворена.

Поздрав :)

--
Aleksandar (Aleks) Lazarov
- Student at the Faculty of Electronic Engineering and Information