[2s.mk-friends] GSoC промотивен материјал

Bojan Ilievski drakuwa at gmail.com
Thu Apr 11 12:39:24 UTC 2013

On 04/11/2013 02:34 PM, Andrej T. wrote:
> 2013/4/11 Newk <newkdukem at gmail.com <mailto:newkdukem at gmail.com>>
>
>     Со цел да го добиеме пакетот, би требало да платиме царина и
>     лежарина, со естимација од 2000-2500 денари.
>

> Јеботе, колку е царина за промотивен материјал?! Ако нема начин да
> избегнеме, пари од сметка? Кој може тоа да го среди?
>
> --
> Андреј Трајчевски / 078/426-717 / andrejtrajchevski at gmail.com
> <mailto:andrejtrajchevski at gmail.com>

Колку што знам, царината зависи од цената на продуктите и не би требало
да е висока, ама скапа е лежарината, мене од FedEx ми бараа нешто како
1000ка од ден. Од друга страна, ако е ветено дека пакетот ќе стигне
бесплатно, може да мѕ се пише на испраќачот да ги подмири трошоците,
пошто кај мене тоа успеа :)