[2s.mk-friends] нснд белград 2013

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Apr 18 07:12:16 UTC 2013

Сеа пратив мејл за сместување на нснд листата.

ја, дамјан, глиша, баже и вил сме таму од 24ти до 28ми, сакаме да земеме
соба со 6 кревети во chillton hostel
http://www.chilltonhostel.com/en/location.php ова е 1км од хаклабот се
стига за 5-10 мин одење, таман е.

можете да пишете реплај на мојата порака на листата или ако не сте таму,
можам да пишам ја за вас ако се соберете повеќе луѓе, само пишете датуми и
колку сте, најверојатно Марко од Белград ќе резервира соби.

али ова мора нешо као денес да се деси, пошо кратко е времето.

Арангел
xmpp/mail
ufo \o/ linux.net.mk
http://blog.spodeli.org