[2s.mk-friends] Android

DZvonko Nikolov dzvonko at gmail.com
Mon Feb 11 19:51:34 UTC 2013

Благодарам на сите за исцрпните одговори.
Сега сум во процес на префрлање на податоците од лаптопчето
на друг компјутер и средување на потребни/непотребни, така да
кога ќе почнам со операцијата, тука на листава ќе има податоци
од прва (па и втора и трета) рака за сите чекори и искуства.
Се надевам дека eeePC барем како таблет ќе бидат покорисни
од колку што беа до сега како компјутери.
Благодарам на сите за трудот и времето што ми го посветија.

Поздрав
Ѕвонко